چراغ فروزان جهاد تبیین در کانون "چراغ هدایت"/ از تبیین موضوع اهمیت ازدواج تا بصیرت افزایی دینی و مقابله با دشمن
چراغ فروزان جهاد تبيين در کانون "چراغ هدايت"/ از تبيين موضوع اهميت ازدواج تا بصيرت افزايي ديني و مقابله با دشمن
به همت اهالی مسجدی شهرستان بام و صفی آباد؛

چراغ فروزان جهاد تبیین در کانون "چراغ هدایت"/ از تبیین موضوع اهمیت ازدواج تا بصیرت افزایی دینی و مقابله با دشمن

مدير کانون فرهنگي هنري "چراغ هدايت" مسجد قمر بني هاشم عليه السلام شهرستان بام و صفي آباد، از برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي با محوريت نشست هاي بصيرتي با عنوان شنبه هاي تبييني در اين مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 48804 تاریخ انتشار : ۴ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۲۰

«محمد عباسی»، در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، با اعلام این خبر، گفت: با هدف تبیین مسائل روز و اهمیت نقش مسجد و اهالی مسجد در فرهنگسازی این مسایل برای عموم جامعه، شنبه های هر هفته  نشست بصیرت افزایی  در قالب برنامه "شنبه های تبیینی" در این کانون برنامه ریزی و اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری "چراغ هدایت" مسجد حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام  شهرستان بام و صفی آباد، در ادامه همچنین اعلا کرد: حجت الاسلام  «مصیب علیزاده»، امام جمعه صفی آباد در نشست هایی که تاکون برگزار شده، به عنوان استاد و سخنران مباحث روز و اهداف دشمن را برای حاضران بازگو و تشریح کرده است.

 

عباسی همچنین از برگزاری جشن سالروز ازدواج حضرت علی علیه السلام و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در این کانون  به مناسبت هفته ازدواج خبر داد و افزود: این برنام با هدف معرفی الگوهای ارزشمند در موضوع بسیار مهم  ازدواج و تشکیل خانواده انجام گرفت.

وی اضافه کرد: در این نشست نیز امام جمعه، ضمن اشاره به ازدواج آسمانی امیر مومنان علیه السلام با دخت یگانه نبی مکرم اسلام صلی الله علیه وآله وسلم، معیارهای انتخاب همسر از نظر اسلام و موضوع اهمیت خانواده و فرزند آوری را  بیان و تبیین کرد.

وی در خاتمه با توضیح بیشتر افزود: برگزاری مسابقه فرهنگی، مولودی و مدیحه سرایی و نیز تقدیر از فعالان فرهنگی در امر ازدواج  و اجرای حنابندان نمایدین و معرفی و تقدیر از زوج های جوان که به شیوه ازدواج آسان عمل کردند، از اهم برنامه های برگزار شده این مراسم می توان نام برد.

 

پایان/